quinta-feira, 7 de maio de 2015

Mi Poesia - Un Homenaje a Chile



Mi Poesía
(Un homenaje a Chile)

Es esta filosofía,
Escritura en la añoranza
De cada día.
Es esta parálisis
Que presta sentido la vida
Que no se mide
En el que se vive,
Pero en la añoranza
Del que se siente.

Mi poesía, salvo engaño,
Esta en el pico del pelicano,
En el grito del gavilán,
En las alas del condor,
En la bandurria austral.
En el Nandu-de Darwin.

Mi poesía viene
De la pimienta ahumada,
Del sabor de la empanada,
Del fuego de suelo
De la trucha y del salmón,
Del pez en el prato.

Mi poesía viene
Del tilintar de las copas,
Del llanto de los vinos,
De la dulzura de las viñas,
Del chiarriar de las cascadas,
De los leones-marinos.

Mi poesía flota
En el azul de los lagos,
En los peñascos sin fines,
En los picos nevados,
En las rosas, en los jardines,
En los pendores  de los capines.

Mi poesía pasea
Por entre las plazas,
Por el reloj de flores,
Por los brincos de las taringas,
Por las calles boscosas,
Por la libertad de los barcos.

Mi poesía es recuerdo
De la vista de la casa de Neruda,
De la Armada y de la La Moneda,
De Santa Lucia de San Sebastian.
De Chile de Allende,
De toda aquella gente.

Mi poesía corre
En la boca de las llamas
En el humo del volcán.
En las garras del cangrejo,
En los perros de la calle,
En las curvas de las carreteras.

Mi poesía hace fiesta
En la cerveza del bar,
En la nieve,
En la boca,
En el estómago,
En el olor del azufre.

Mi poesía es abrazo
En los brazos abiertos
De Nuestra Señora de los Andes!!

MAReis

Nenhum comentário:

Postar um comentário